vitamind

Chiar si eroii au nevoie de

Vitamina D

Descopera Vitamina D printr-o calatorie amuzanta

Deruleaza la dreapta mouse Deruleaza in jos pentru a afla mai multe mouse

Ce este

Vitamina D?

Vitamina D este un nutrient esential.

Vitamina D este un nutrient esential, ceea ce inseamna ca noi toti avem nevoie in fiecare zi de acest nutrient pentru a ne mentine sanatatea.

Este supranumita “vitamina soarelui”, deaorece noi putem produce Vitamina D la nivelul pielii cand ne expunem la soare.

Aproximativ 90% din cantitatea necesara de Vitamina D provine de la expunerea la lumina solara, dar exista si anumite alimente care sunt surse bune de Vitamina D.

Sun Sun with Vitamin D
Sun Sun with Vitamin D

Ce rol are

Vitamina D?

Vitamina D ajuta corpurile noastre sa dezvolte oase sanatoase.

Vitamina D ajuta corpurile noastre sa dezvolte oase sanatoase.

Fara suficienta Vitamina D, corpul poate absorbi doar 10% pana la 15% din calciul pe care il luam din alimentatie, care este de asemenea vital pentru constructia oaselor si pentru sprijinirea unei cresteri normale.

Valorile scazute de Vitamina D pot conduce la proleme ale sanatatii oaselor fie in timpul copilariei (cum ar fi rahitismul) sau mai tarziu in viata, motiv pentru care este asa important sa ne asiguram necesarul zilnic de vitamina D.

Familia ta consuma suficienta

Vitamina D?

Doza de Vitamina D pentru copii.

In Europa, aportul in randul copiilor este, de obicei, mai mic decat necesarul zilnic recomandat.

O dieta echilibrata si o expunere optima la soare ar trebui sa le ofere tot ce le trebuie. Totusi, cum noi petrecem mai mult timp inauntru decat obisnuiam, si deoarece expunerea noastra la razele UV potrivite pentru producerea Vitaminei D poate fi foarte limitata in anumite perioade ale anului (cum este iarna), multi copii nu pot absorbi suficienta lumina solara pentru a produce Vitamina D de care are nevoie corpul lor.

Surse alimentare de

Vitamina D

Exista o varietate de alimente care ofera Vitamina D.

Exista o varietate de alimente care ofera Vitamina D.

O dieta echilibrata si variata pentru copiii tai ar trebui sa includa alimente care contin Vitamina D, precum:

  • Ou fiert: 18%
  • Cereale pentru mic dejun cu adaos de Vitamina D :19%
  • Ficat de porc: 22%
  • Lapte cu adaos de Vitamina D: 80%
  • Suc de portocale cu adaos de Vitamina D: 88%
  • Conserva de ton: 116%

Exista o varietate de alimente care ofera Vitamina D.

O dieta echilibrata si variata pentru copiii tai ar trebui sa includa alimente care contin Vitamina D, precum:

Doza zilnica recomandata de vitamina D per portie recommended daily allowance of vitamin D per serving
  • Ou fiert
  • Cereale pentru mic dejun cu adaos de Vitamina D
  • Ficat de porc
  • Lapte cu adaos de Vitamina D
  • Suc de portocale cu adaos de Vitamina D
  • Conserva de ton

Start Super cu

Cerealele Nestlé

Cum ii poti ajuta pe micii tai eroi sa aiba o alimentatie echilibrata care sa le asigure si necesarul zilnic de vitamina D?

Cum ii poti ajuta pe micii tai eroi sa aiba o alimentatie echilibrata care sa le asigure si necesarul zilnic de vitamina D?

Pentru a completa alimentatia copiilor tai si pentru a-i ajuta sa-si ia Vitamina D de care au nevoie, Nestlé ofera o varietate de cereale delicioase pentru mic dejun care au acum si adaos de Vitamina D.

O singura portie (30g) de cereale pentru micul dejun Nestlé contine nutrienti importanti pentru copilul tau, inclusiv 15% din cantitatea zilnica recomandata (CZR) de Vitamina D. De asemenea, mai contine cereale integrale impreuna cu alte vitamine si minerale, precum calciul si fierul.